Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, May 22, 2009

pertemuan vs perpisahan...


Hari yang berlalu kian cepat kurasa...
esok diri ini bakal meninggalkan bumi UKM yg tercinta...

Ya Allah, sayangnya aku pada ukhuwah ini..
tapi aku redha, andai ini ketentuanmu..

seharusnya... apabila aku merasa senang dengan pertemuan yang
membibitkan rasa kasih syg dalam ukhuwah ini.....
aku seharusnya tahu... tiap pertemuan itu pasti ada perpisahannya...

sahabat...
ingatlah aku dimana sahaja kau berada..
sesungguhnya kasih syg ini...
Insya'Allah, xkn pudar buat selamanya...
segala kenangan... pahit manis dan suka duka kita xkan kulupakan sampai bila-bila...

maafkanlah aku sahabat..andainya sepanjang tempoh persahabatan ini..
aku mengguris hatimu...
hingga mengalirnya titis-titis jernih di pipimu...

aku hanyalah insan biasa..
xterlepas dari membuat salah..

redhakanlah aku seadanya sahabat...

sesungguhnya aku insan yang amat bertuah kerana dipertemukan dengan shbt2 seperti kalian...
terima kasih sahabat...atas segalanya...

teruskan perjuangan..sahabat..
doaku mengiringi langkah kalian...:)

No comments: